szeretet2012.reismee.nl

Dag 4

Hola, senores e senoritas.

Wat een goede dag! Sowieso is een graadje of 29 best warm (stakkers, jullie dus), we vermaken ons prima. Om de dag in Slowaakse stijl af te sluiten, zitten we bij onze goede vrienden Agos en Andrea te genieten van een heerlijke zomeravond, althans, zo voelt het in ieder geval. Het maakt onze aanwezigheid hier alleen nog maar prettiger.

We begonnen deze dag met het bezoeken van de school waar al reikhalzend naar onze komst uitgekeken werd. De mime deed het goed, en vooral aan het sporten werd fanatiek deelgenomen. Meester Arco en meester André lieten zien dat ze hun titel 'meester' waard zijn, want samen met Agos (onze vertaler) werd het Bijbelverhaal heel sprekend verteld. De kinderen konden daarna hun creativiteit op een kleurplaat kwijt. En dat ging goed! Onder leiding van Robin, Senne en Christiaan werd er op het veld dus fanatiek gesport. Vervolgens werden we zowaar verslagen door de kinderen met touwtrekken...

Los van dit alles is het vandaag natuurlijk koninginnedag. Daarom trakteerden wij de ouderen van het verzorgingstehuis waarin wij slapen op een heuze Hollandse Middag, en andere ontspannende activiteiten. Dit alles onder begeleiding van Walther van Mechelen en band. Alles werd zeer gewaardeerd en wij hadden goede lol met y'n allen.

En dit alles natuurlijk onder het genot van het heerlijke weer hier! Of hadden we dat al vermeld..?

Momenteel genieten wij dus van Palinka, Schnaps, bier, en cola voor de uitzonderingen en Marieke. Het is goed!

Mensen, succes met de regen en tot morgen!

Groetjes, namens de groep, Robin, Senne en Walther (de echte mannen onder ons).

P.S. Geertje, je rol is glansrijk overgenomen door Walther: Robin heeft een goede vervanging gevonden om aan zijn vinger te trekken!

Marga

Lieve mensen,
Wat heerlijk dat alles goed gaat en dat jullie overal van genieten!
Ook wij hebben een stralende en warme koninginnedag gehad, dus even geproefd wat jullie daar hebben.
Ook de komende dagen alle goeds gewenst!
Dikke kus voor wie hem hebben wil, Marga en Andre

Jenny!

Goed bezig dames en heren!! Ik ben zo benieuwd naar de foto's :D en naar nog veel meer verhalen!!
Ik wacht morgen weer af voor een nieuw verhaal! Dan ook wistje datjes?;) dikke knuffel

Nienke

Jo, lieveling. Ik zie je wel vaker een paar dagen niet, maar nu je zo ver weg bent mis ik je! Haha
Hoop dat je geniet!

Ook van mij alle goeds toegewenst voor jou en de rest van de groep. Ben erg benieuwd naar de volgende blogs. X Nien

Thirza

Ha-ha, wij hebben hier eeeeeeecht geen regen hoor! Mooi zonnetje en heerlijk warm vandaag, iedereen op slippers en in T-shirt over de rommelmarkt. Duuus, niks te klagen :p Maar prettig dat het bij jullie ook zo warm is, dat moet toch even gezegd.
De verhalen klinken goed! :) Ben nu al benieuwd naar beelden hiervan! Kinderen blij maken is zoiets tofs! Gaaf om lekker te vertellen en te sporten. Lekker liefde delen!
Geniet! En doe je ding allemaal. Dikke drukkie

Jan

............en waar blijven de foto's?

Talante

Hoi Anne Marie,

Hoorde dat je weer een Szeretet trip meemaakt. Wat gaaf en ook zo goed van je! Leuk de website en om de verslagen en reacties te lezen. Nou, als je weer terug bent snel eens afspreken, want ik wil je graag zien en ben ontzettend nieuwsgierig naar je verhalen.
En wat een lekker weer daar! Kom eraan, maar dan wel met het vliegtuig! (grinnik).

Groet en liefs van Talante

Dick

Lieve allemaal,

Een mooi filmpje om jullie teamgevoel te onderschrijven Kijk een op http://youtu.be/eakKfY5aHmY

Geniet ervan! Warme groet van Dick

'Geertje'

Ondanks het veels te warme weer, klinkt het als een hele mooie dag! Heel zinvol. Hopelijk weten jullie daar de hele week mee te vullen...succes!

Robin: Heel veel geluk gewenst daar met je nieuwe vinger-trekker!(not) Je komt er snel genoeg achter dat het een eenzijdige relatie is... een goede relatie bestaat uit trekken én laten! Dat WEET je toch?
En je WEET toch ook dat Walther straks niet één vinger trekt, maar je hele hand? Pas maar op, die geur is nog erger dan het bejaardenhuis :) Ik zeg je, er zit een luchtje aan dit zaakje.
Genoeg... je weet toch al dat Walther bout-scheetjes laat. Het is niet meer dan lucht en leegte, en het najagen van een wind.

Nou, nou, nou, zo kan 'ie wel weer... over het weer gesproken! Het was hier gisteren PRACHTIG! Lekker gebeachvolleybald en bruin geworden van hier tot en met...m'n broekrand!

Nou, ik vertrouw er op dat er buiten het weblog flink wat diepgang zal zijn deze week en daar wens ik jullie heel veel succes mee.

Gaan jullie Szuzan en Sabolc nog bezoeken deze week?

Groetsels, Geert

Aline

lieve iedereen

Ik sluit mij helemaal aan bij de anderen. Het was een hééérlijke zonovergoten Koninginnedag, maar troost je, vanmorgen vroeg goot het hier alweer pijpenstelen

en inderdaad, waar blijven de foto's ???? Ik wil mijn heimwee voeden...

Robin, volgens mij heb jij je studiepunten aan het einde van de week wel verdiend !

Groeten en een dikke knuffel xxx Aline

Willeke

Wat is het toch fantastisch om jullie verhalen te lezen, echt genieten. Fijn dat jullie het als groep ook zo ontzettend goed hebben met elkaar, ik weet alleen niet Chris waar ik je nu onder moet scharen, je stond nl. niet bij "de echte mannen" vermeld.........:-) en watjes bestaan toch niet??? Heel veel plezier nog met elkaar en Gods zegen!!!

Liefs Willeke

Danielle Bos

Wat een mooie verhalen zeg!! Ben erg benieuwd naar de foto's...Zetten jullie ze er gauw op!

Heel veel plezier nog samen en geniet ervan!

Dikke kus aan Sharon!

Liefs

rieta

Lieve Ron&Walthie en de hele groep!!
Heel leuk en bijzonder om jullie avonturen te lezen!!
En wat een heerlijk weer.... echt een extra cadeautje.
Ik zou ook idd wel wat plaatjes willen zien ;).... maar dat mag later ook hoor.
Blijf lekker genieten met elkaar en met alle lieve en bijzondere mensen die op jullie pad komen.
Veel zegen!!
Liefs, xxxx rieta

Dieke

Lieve pap,
Bedankt voor je smsje! Ik hoorde van mam al dat je geen smsjes kan ontvangen.. Geniet je van alle mooie ervaringen? Zo te horen, maken jullie echt weer veel mee:)! Wat super leuk allemaal! Heel veel zegen voor jullie allemaal!
Liefs Dieke

alwin van der wal

Hallo daar,

Heel veel plezier en succes gewenst met jullie job. Geniet ervan en doe het goede. Alvast een behouden thuisreis straks. Robin, denk om je schouder he?

Groetesn, Alwin

Dick

Lieve allemaal, wens jullie een fantastisch afscheidsdiner en dito avond. Voor morgen en overmorgen mijn gebed en wens dat jullie vrijdag veilig en gezond thuis komen.

Warme groet van Dick.