szeretet2012.reismee.nl

Dag 1

Goedemorgen allemaal!

Wakker worden terwijl de zon schijnt, de lucht strakblauwen het al lekker warm is. Hoe mooi kan dat zijn?

Na een laaange, lange reis, die toch wel vrij warm was en waarbij onsflinke files niet bespaard bleven, kwamen we gelukkig toch nog vrij op tijd aan, hier in het Tsjechische Velka Bitês. Hier hebben wij de nacht doorgebracht en mogen we nu beginnen aan het ontbijt.

We zitten nu op de helft van de reis. Gisterenochtend zijn wij ongeveer 5 uur vertrokken vanaf de kerk. Tja, wat kun je vertellen? Veel asfalt gezien, veel witte strepen ook, ook vrij veel auto's en natuurlijk de uitzichten. Dansjes gedaan in de auto, medeweggebruikers vrolijk (alleen soms werden ze boos, echt raar hoor) gemaakt. Lekker gegeten met z'n allen en toen vermoeid naar bed. Nouja, enkelen van ons gingen nog even op verkenning uit en maakten het iets later...

De Nederlandse warme kleding gaat in de koffer, de korte broeken en slippers aan en zo kunnen wij onze weg vervolgen; hopelijk hebben we het iéts minder warm onderweg..

We kijken ernaar uit om onze vrienden in Slowakije terug te zien of natuurlijk voor het eerst te ontmoeten!

Groetjes van iedereen!

Dick Rochat

Wens jullie een veilig vervolg van jullie reis! Geniet ook van de zon, hier regent en waait het. God is met jullie.
Groeten van Dick en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal.

Thirza

Fijn dat de eerste helft goed ging lieverds! Goede reis nog verder en geniet van de ontmoeting straks (weer). Zegen!!

rsl@tele2.nl

Goeie middag allemaal
Na een sombere morgen hier, lees ik dat jullie de tenue's verwisseld hebben voor zomerkleding. Heerlijk!!! Heb een heel goeie tijd daar en geniet ook van het mooie weer.
Ik hoop dat jullie na een werkzame week, zonder verbrandingen weer in Nederland arriveren Groetjes en een dikke knuffel voor Senne

Marga

Fijn dat de reis tot nu toe voorspoedig verloopt.
Geniet van het mooie weer, elkaar en de mensen daar.
Het werk dat onze Heer in jullie begonnen is, zal Hij ook voleindigen, wat een genade!

Liefs en voor wie wil:) een dikke knuffel

Vera

Dat klinkt niet gek. goede
reis verder en geniet van de mensen daar die zo ontzettend blij en dankbaar zijn dat jullie zo verre reis voor ze hebben gemaakt.
Fijne dag verder en doedels..........

Rieta

Zoooo dat is lekker, zomerkleren aan en op slippers lopen, hier lijkt het soms wel even herfst, kan soms zelfs mn uggs wel aan ;).
Ik hoop dat de 2e helft van de reis ook voorspoedig is gegaan en dat jullie veilig aangekomen zijn!!
Liefjes, voor jullie allemaal een hele fijne en gezegende tijd toegewenst.... en een goede zondag alvast, dat is altijd een bijzondere dag en deze zondag zeker!!
Walther... ook wij nemen een glaasje op jou, alleen niet om 0.00 uur, dan ben ik aan het werk;).
Geniet van deze bijzondere verjaardag hoor!!
Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Liefs, Rieta.
Ps. Ronnie er is leuke post voor je gekomen :)!! ILY

Willeke

Chris jongen ik hoop dat je niet weer zo ontzettend verbrand. Geniet van deze ervaringen.
Heb een hele fijne zondag en we hopen snel iets van je te horen.......
Dikke kus......

Dick Rochat

Fijn dat jullie onder Gods hoede veilig zijn aangekomen. Veel plezier met alles wat jullie deze week gaan doen. Anne Marie is voor mij het schoolvoorbeeld van een dienstbare leider. Om dienstbaar aan anderen te kunnen zijn, is het zaak eerst dienstbaar te zijn aan jezelf! AM is dat ook door te kiezen voor zichzelf en dit jaar mee te gaan. Ik waardeer om haar warme persoonlijkheid en innerlijke kracht! Lieve AM, ik denk aan je en wens je een liefdevolle tijd. Big hug, Dick.

Dick Rochat

Als lezer denk je misschien wie is die Dick. Ben een goede vriend van Anne Marie en volg de Alpha-cursus. Die heeft me weer bij God terug gebracht. Sindsdien geniet ik ook van de Erediensten op zondag. Daarom voel ik me zeer betrokken met jullie reis. Warme groet. Dick.

Rieta

Lieve Walther ( &Ron),
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, veel liefde en
Zegen toegewenst ook dit nieuwe levensjaar!!
Een hele fijne dag met elkaar toegewenst hoor!
Dikke verjaardagsknuffel van ons aan jullie en liefs&groetjes aan de hele groep.

Thirza

Waltie! Je bent jarig! :D Van harte gefeliciteerd, ook al zit je reeeeeuzeverweg daar met jullie leuke club. Ik hoop dat ze ontzettend hard voor je hebben gezongen en dat je gewoon een fijne dag mag hebben. Geniet ervan! En ik bid je Gods overvloedige zegen toe voor je nieuwe levensjaar.
Jongens, geniet! Kijk uit naar jullie verhalen ;).

Anno

Walthie, we zien toevallig op de weblog dat je jarig bent vndg!? Gefeliciteerd! Hoezeeee! Nog een Swirl gekregen van ene Arco? Maak er een mooie dag van! Doei

An en On